Som selskap er vi i RGS Renhold og Flyttebyrå opptatt av å ta vare på deg som kunde. Det er dette som er vår primæroppgave når vi utfører våre tjenester. Vi er her for å hjelpe deg gjennom hele din flytteprosess, eller å kun bistå med det du har behov for. Vårt høyeste ønske er at du er fornøyd med vår innsats, at du føler deg ivaretatt og verdsatt når du er i kontakt med oss.
Våre ansatte er profesjonelle og serviceinnstilte. God kommunikasjon er viktig og alle våre ansatte snakker enten norsk eller engelsk. Vi tar opplæring på alvor, og alle våre ansatte går gjennom grundig opplæring før de sendes ut på oppdrag. Det er viktig at våre ansatte føler seg trygge på den jobben de skal utføre. Opplæring er en stor del av jobben vi utfører fordi det sikrer at du mottar den servicen du fortjener og har krav på når du benytter våre tjenester. Det viktigste for oss er at du som kunde er tilfreds med den jobben vi utfører – det er først da er vi fornøyde med våre tjenester og oss selv.
Du er viktig for oss
Vi er klar over at vår jobb innebærer å komme inn i din private sfære. Du skal vite at vi tar jobben på største alvor og har stor respekt for deg, din eiendom og dine eiendeler. Når vi utfører oppdrag er det alltid med den største forsiktighet. Våre dyktige medarbeidere har opplæring i å gjøre sitt ytterste for å utføre de tjenestene vi tilbyr.
Som kunde er du også en viktig del av at vi i RGS Renhold og Flyttebyrå skal ha mulighet til å forbedre oss. Når vi har utført tjenester for deg er det du som vet best hva som fungerte bra og hva som fungerte mindre bra, eller dårlig. Vi setter derfor stor pris på dine tilbakemeldinger på vårt arbeid. Vi ønsker alltid å bli bedre!